Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2013 11:11 - Гигантски питон кърми китайско момче
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 2377 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Гигантски питон кърми китайско момче

 

Китайско семейство избра необичайно бавачка за сина си - от три метра гигант женски питон .

Achzhe Liu Tonguanya на провинция Кантон , е роден 6 години след баща си, Chang Liu , приведени в къщата и имам питон яйцето излюпени , че змията . "Винаги съм питони изглежда най-красивите създания , и аз се чудех как да се разбираме със сина ми ," - обяснява Чан .

Achzhe дете не се страхува от огромна змия с тегло Центнер - напротив , той обичаше да почива в неговите " ръце " : готино пръстена му даде облекчение от летните жеги . " Видяхме в известно време , че змията не го нарани , и започна да се оставяйте детето в нея грижи . Те просто не razolesh вода , "- казва бащата на момчето .

 

image   image   image

В крайна сметка семейството били възприятията на бирманския питон като вид медицинска сестра, която се грижи за сина им в отсъствието на родителите. "Аз не мисля, че някой ще се опита да открадне бебе, когато то има такава пазач" - иронично каза Qiang Liu.

image   image   image

Achzhe, който е на 13 години, ще бъде зоолог и змии проучване. На бавачката си, той казва: "Тя винаги е с мен много предпазливи и никога изстисква твърде трудно. Ако хората имат по-добро разбиране на животните, и двамата би било детска помежду си. "

image


Хорошие новости про животных





Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39936788
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930