Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2010 15:52 - Ванга говори с мъртвите
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9577 Коментари: 33 Гласове:
3

Последна промяна: 09.10.2010 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И аз като Ванга контактувам с мъртвите (само че аз докато спя, не и в будно състояние! Значи не съм и медиум в смисъла на думата!). И получавам доста информация и наставления от тях. Нещо като "радио" съм. Приемам и предавам - препращам до живите. Намерих Ви интересно филмче за способностите на Ванга. А Вие имали ли сте подобни контакти? Познавате ли други българи с подобни способности? Какво мислите за мъртвите? Къде са те? С какво се занимават? Знаете ли добра книга по въпроса?


Тагове:   ванга,   мъртвите,


Гласувай:
3



1. semtomovi - Машината не прие линк от Vbox
09.10.2010 15:55
http://www.vbox7.com/play:49380778
цитирай
2. bogolubie - Миличка Мария,
09.10.2010 16:27
Бог си е казал думата по този въпрос. В книгата на свети пророк Исая 8:19-20.
"И когато ви рекат:
Допитвайте се до запитвачите на зли духове
и до врачовете, които шепнат и мърморят, отговорете:
Не трябва ли един народ да се допита до своя Бог?
Ще прибегне ли до мъртвите, заради живите?
Нека прибегнат при закона и изявлението!
Ако не говорят според това слово,
наистина няма зазоряване за тях."
цитирай
3. semtomovi - И Ванга и аз сме вярващи, обаче!
09.10.2010 16:29
bogolubie написа:
Бог си е казал думата по този въпрос. В книгата на свети пророк Исая 8:19-20.
"И когато ви рекат:
Допитвайте се до запитвачите на зли духове
и до врачовете, които шепнат и мърморят, отговорете:
Не трябва ли един народ да се допита до своя Бог?
Ще прибегне ли до мъртвите, заради живите?
Нека прибегнат при закона и изявлението!
Ако не говорят според това слово,
наистина няма зазоряване за тях."



Освен това тия неща стават СПОНТАННО! Да не мислите, че можеш да се "програмираш" ето тая нощ ще влезеш в контакт с този и този. Няма такива неща. Всичко си става от само себе си!!!

А и не виждам причина смъртта да разединява хората в любовта им едни към други!

А как можете да обиждате роднините ми, пък и вашите и роднините на другите хора, които са починали, че са "ЗЛИ" духове! Не са зли! Много са мили, всеки си е с личността, с която си е бил на земята! И са много загрижени за живите!

Той Господ ги праща тия хора на сън. Да не би да е друг? Така сме си устроени. Дарбата я има у всеки. Защо да я приспиваме?

Библията приспива естествената ни интелигентност и създава граници! Това никога не мога да го одобря, макар и да уважавам много неща от Библията!
цитирай
4. estirbg - В Библията няма лъжа, няма измама! ...
09.10.2010 21:18
В Библията няма лъжа, няма измама! Това, че вие приемате някои неща, а други отхвърляте е право на ваш избор, както е ваш избора дали ще бъдете спасени или хвърлени в огнената геена. Словото е категорично - духовете, които се представят за наши близки са падналите ангели, които са изхвърлени от безгрешните небесни цивилизации. Това са интелигентни същества, които знаят както нашето минало, така и миналото на нашите близки и никак не са затруднени да се представят като тях само с една цел, да съгрешите на Твореца Бог и да Го огорчите с вашата мерзост.
цитирай
5. estirbg - Мило момиче, не се поддавай на внушенията на падналите ангели!
09.10.2010 21:38
Библията е категорична и по въпроса за смъртта:"И тъй като е определено на човеците ВЕДНЪЖ да умрат, а след това настава съд"Евреи 9:27, КОЕТО РЕСПЕКТИВНО ЗНАЧИ ВЕДНЪЖ СЕ РАЖДАШ И ВЕДНЪЖ УМИРАШ, СЛЕД КОЕТО СЕ ЯВЯВАШ НА СЪД ПРЕД ТВОЯ ТВОРЕЦ, ЗА ДА ОТГОВАРЯШ ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ ДЕЛА ПРЕЗ ВРЕМЕТО,КОЕТО ТИ СИ БИЛ,ТУК НА ЗЕМЯТА.И това важи за всеки един от нас от най-висшестоящия до най-невзрачния в това общество.Така едновременно отговарям на два възлови въпроси /макар и с с по едно изречение/.Смъртта е пълно и абсолютно прекратяване на живота във всичките му форми:духовни,психически,физически -просто изчезва личността. Здравият разум инстинктивно разбира,че съществува тясно родство между смъртта и небитието.И това е наистина така-НЕ СЪЩЕСТВУВА НИКАКЪВ ЗАДГРОБЕН,СЪЗНАТЕЛЕН ЖИВОТ СЛЕД СМЪРТТА.
ВРЕМЕТО ПРЕСТАВА ДА ТЕЧЕ ЗА ПОЧИНАЛИ, като мостовете между живите и умрелите са окончателно прекъснати. Духът или диханието на живота нямат персонален характер. Той е един,Божият дух,който като грубо сравнен с електрическия ток при преминаване през различните организми с различна генетична конструкция, дава различна индивидуалност и психика.При смъртта тази сила на живота се връща при Бога и с личността се свършва.В Св. писание срещаме една подходяща илюстрация на смъртта-сравнена е със сън в много пасажиДан.12:2,Йоан11:11-14- сън като несъзнателносъстояние и сън като събуждане за възкресение..
цитирай
6. semtomovi - Господине, Вие приемате ли тогава, че според този Ви цитат от Библията
09.10.2010 22:37
bogolubie написа:
Бог си е казал думата по този въпрос. В книгата на свети пророк Исая 8:19-20.
"И когато ви рекат:
Допитвайте се до запитвачите на зли духове
и до врачовете, които шепнат и мърморят, отговорете:"


Вие ще станете "зъл дух" като умрете?


цитирай
7. semtomovi - Не знам. Библията трябва да се прочете поне 10 пъти преди да улегне
09.10.2010 22:43
estirbg написа:
В Библията няма лъжа, няма измама! Това, че вие приемате някои неща, а други отхвърляте е право на ваш избор, както е ваш избора дали ще бъдете спасени или хвърлени в огнената геена. Словото е категорично - духовете, които се представят за наши близки са падналите ангели, които са изхвърлени от безгрешните небесни цивилизации. Това са интелигентни същества, които знаят както нашето минало, така и миналото на нашите близки и никак не са затруднени да се представят като тях само с една цел, да съгрешите на Твореца Бог и да Го огорчите с вашата мерзост.


И къде изпадна учението за Реинкарнацията от нея тогава и защо е заличено там в нея след тоя прословут Събор в Рим ли беше или в Костантинопол? Това е основния и най-главен момент който християнството до момента не е разрешило и на който не е дало отговор.

Аз по принцип отхвърлям всяка система основана на заплахата и на манипулативността върху човека.
цитирай
8. semtomovi - Аз съм прекарала ППС през 1989 г. Мене трудно ще ме убедите.
09.10.2010 22:45
estirbg написа:
Библията е категорична и по въпроса за смъртта:"И тъй като е определено на човеците ВЕДНЪЖ да умрат, а след това настава съд"Евреи 9:27, КОЕТО РЕСПЕКТИВНО ЗНАЧИ ВЕДНЪЖ СЕ РАЖДАШ И ВЕДНЪЖ УМИРАШ, СЛЕД КОЕТО СЕ ЯВЯВАШ НА СЪД ПРЕД ТВОЯ ТВОРЕЦ, ЗА ДА ОТГОВАРЯШ ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ ДЕЛА ПРЕЗ ВРЕМЕТО,КОЕТО ТИ СИ БИЛ,ТУК НА ЗЕМЯТА.И това важи за всеки един от нас от най-висшестоящия до най-невзрачния в това общество.Така едновременно отговарям на два възлови въпроси /макар и с с по едно изречение/.Смъртта е пълно и абсолютно прекратяване на живота във всичките му форми:духовни,психически,физически -просто изчезва личността. Здравият разум инстинктивно разбира,че съществува тясно родство между смъртта и небитието.И това е наистина така-НЕ СЪЩЕСТВУВА НИКАКЪВ ЗАДГРОБЕН,СЪЗНАТЕЛЕН ЖИВОТ СЛЕД СМЪРТТА.
ВРЕМЕТО ПРЕСТАВА ДА ТЕЧЕ ЗА ПОЧИНАЛИ, като мостовете между живите и умрелите са окончателно прекъснати. Духът или диханието на живота нямат персонален характер. Той е един,Божият дух,който като грубо сравнен с електрическия ток при преминаване през различните организми с различна генетична конструкция, дава различна индивидуалност и психика.При смъртта тази сила на живота се връща при Бога и с личността се свършва.В Св. писание срещаме една подходяща илюстрация на смъртта-сравнена е със сън в много пасажиДан.12:2,Йоан11:11-14- сън като несъзнателносъстояние и сън като събуждане за възкресение..


че "няма задгробен живот". Има и то какъв!!!

Но за "волята Божия" сте прав! Волята ни е дадена да я упражняваме ТУКА, на Земята. Там няма искам не искам. Където ни прати Силата там. На мене никак не ми се слизаше долу (тука, в торта) да се мъча отново, ама нямах избор.
цитирай
9. estirbg - Уви, няма задгробен живот, каквото ...
09.10.2010 23:39
Уви, няма задгробен живот, каквото и да ти е внушавно, то е от падналите ангели. Ето какво открих за теб и Бог иска да знаеш Неговото мнение:Да се не отнесете към запитвачите на зли духове нито към врачовете; не ги издиряйте та да се осквернявате чрез тях. Аз съм, Господ вашият Бог." лев.19:31
"И човек, който се отнесе към запитвачите на зли духове и към врачовете за да блудствува след тях, против оня човек Аз ще насоча лицето Си и ще го изтребя изсред людете му. " Лев.20:6
" Също мъж или жена, която запитва зли духове, или е врач, непременно да се умъртви; с камъни да ги убият; кръвта им да бъде върху тях. " Лев20:27Бог желае човешкият род да е абсолютно чист и свободен от сатанински заблуждения.
"10 Да не се намира между тебе някой, който да прекара сина си или дъщеря си през огън, никой чародей, астролог, гадател, или омаятел,
11 никой баяч, запитвач на зли духове, врач, или запитвач на мъртвите;
12 защото всеки, който прави тия дела, е омразен на Господа, и поради тия мерзости Господ твоят Бог изгонва тия народи от пред тебе.
13 Съвършен да бъдеш пред Господа твоя Бог.
14 Защото тия народи, които ще завладееш, слушат астролозите и чародеите; но на тебе Господ твоят Бог не е позволил това."Втор.18:10-14
Виждаш ли? Той е категоричен, а в Бог лъжа няма...



цитирай
10. semtomovi - Вие наистина ли одобрявате 1 книга в която гъмжи от толкова НАСИЛИЕ?????
10.10.2010 00:21
Ванга даде 55 години от живота си да служи на хората.

А вие освен да заплашвате лично и да цитират заплахи,
запитвате ли се какво давате на човечеството?

Къде е човечността ви в цялата тая работа?

Или ще се възнесете и възкръснете, само защото повтаряте като папагали??

Къде отиде човешкото у човека?

Или 1 цитат ще ви отреди място отдясно до Дядо Боже! Вас ще възкръсне, а други, които са се отрекли от собствен живот за да помагат на по-слабите - няма.

Подобна теория на страха и заплахата си я запазете за Вас. Ако тя Ви дава някаква сигурност!
цитирай
11. estirbg - Библията е най-човеколюбивата книга! И ни дава надежда, че греховете ни ще бъдат простени, ако се покаем и се обърнем към Исус!
10.10.2010 00:48
Обръщали ли сте внимание как Ванга е предсказвала в особени случаи - тя е започвала да говори с несвойствен глас, чужд глас, т. е. с този демоничен дух, който се е вселявал в нея! Да, предричала е, но не винаги е познавала. Да, лекувала е, но не с Божия дух, а с Духа на Сатана. Защото и той знае и познава достатъчно добре човешките болки и земните билки. Библията подчертава, че противникът на Исус също притежава свръхетествена сила в сравнение с ограничените човешки възможности. Сатана също върши чудеса, но с агресивни цели, именно да омотае и обърка умовете, да убеди присъстващите в някакво лъжливо учение, да обгърне хората с духовен мрак. Тази особена дейност на тъмните сили може да бъде проследена исторически в страниците на Библията. Ще ти дам само един пример - спомняш ли си разговорът между Ева и змията, предаден в Бит.3:1-5........
В онезиЕдемски времена змията не внушаваше страх и отвращение, а беше с най-привлекателната външност. Чудото тук е фактът, че едно животно говори. Естествено, то беше само оръдие на Сатана, медиум (посредник). Проговарянето на змията създаде интерес в жената и стесни разсъдъка й. Тя беше силно привлечена от този феномен. Целта на това чудо беше да разколебае доверието на Ева в Божията доброта, да опровергае Божието слово и да подкрепи една заблуда- "Никак няма да умрете"! Днес Сатана продължава пъклените си планове и да подвежда хората в погрешни теории и съответно в погрешна посока посока към огнената геена! За съжаление!!!
цитирай
12. semtomovi - И защо "Сатаната" помага на хората 54 години? А не ги затрива?
10.10.2010 00:52
И как ще обясните тогава телепатията между майка и син, между любими, между баба и внуче, профетичните сънища, интуицията, медитацията?

И сънищата ли са ни дадени от Дявола???
цитирай
13. semtomovi - А не е ли далеч по-важно, че Ванга в будно и трезво състояние взима решение да ПОМАГА
10.10.2010 00:57
на бедните, на пострадалите, на болните, на хората с по-лоша участ.

А то всеки може да се затвори в 1 къща (църква) и да подскача и да прави ритуали, без да е полезен за хората (като всеки ритуал там солено му се заплаща). Там спокойно може да си зазубка подобна книжка, която го праща право в "рая".

Ама къде му е Самаритството? Има ли го изобщо?

И кой е човекът и кой е Дяволът тогава? И кой е обсебения от Дявола? Непокиса с Библията в ръка или дружащия с Дявола за да помогне на бедни, болни, бити, изчезнали и убити?

цитирай
14. semtomovi - безкритичното мислене е много страшно!
10.10.2010 01:12
[quote=estirbg]Обръщали ли сте внимание как Ванга е предсказвала в особени случаи - тя е започвала да говори с несвойствен глас, чужд глас, т. е. с този демоничен дух, който се е вселявал в нея! quote]

Да, имало е и такива случаи. Но за нея много ясно е конкретизирано, че е имала поне 3 типа от контакти, и само 1 един е описания от Вас.
Другите 2 са с мъртвите и с извънземните. За да се материализират мъртвите винаги черпят енергия от "приемника" си. Иначе е трудно да осъществят контакт. Та те са атомчета (молекулки) без тяло и без собствена енергия. Затова и когато човек е зле (болен е) и тялото му е най-безактивно физически, той прави и най-добър контакт като приемник.

Но трудно се спори с хора, които не са изпитали нищо на собствен гръб, а повтарят това, което други са им написали в книгите.
След като съм преживяла ППС, мене не можете да ме убедите. Защото съм преживяла отделянето на душата от тялото и следващите етапи стъпка по стъпка. И те НЕ отговарят на обясненията в Библията. Там е работата, че Библията не задоволява с отговор подобни преживявания.

Или и тогава ще намерите някой "дявол" който да е виновен, че хората умират от катастрофи и инфаркти?
цитирай
15. estirbg - Ееех, мила приятелко, хайде, пр...
10.10.2010 01:50
Ееех, мила приятелко, хайде, прочети всичко, което съм публикувала като започнеш от "Сатана Демаскиран", и после пак ще си говрим! Обещавам ти цял постинг ще напиша по твоя проблем и ще видиш, че грешиш! Но сега съм много , много уморена вече и смятам да приключа този 25 часов и 47 минутен ден!
Приятни сънища и знай, че Бог те обича и ако ти е дал още живот след това, което си преживяла, то е за да научиш Истината и...да не бъде изличено името ти от книгата на живота! Лека нощ и добрите ангели да те пазят от лошите!
цитирай
16. semtomovi - Благодаря, но за сега имам задачата да превеждам за принудителните убийства в Швеция
10.10.2010 10:36
за да спася и други човешки животи. И за да Ви предпазя и Вас в България от ненужна смърт.
цитирай
17. анонимен - Ванга е абсолютна мошеничка и оръдие на ченгетата, които са от своя страна оръдия на манипулаторите
10.10.2010 11:20
Много си заблудена, винаги си оставай вратички и допускай, че може би това което ти изглежда очедвидно е пълна заблуда. един ден сама ще си се смееш на заблудите. Сънищата ти са манипулирани, вземи прочети малко по въъпроса, пълно е с инфо как може да ти спуснат всичко чрез сънищата и при теб това е повече от очевидно, но се иска време и информация да го съзреш. Вместо да упорствуваш инатливо добре вплетена във внушенията вземи сама провери дали пък другите нямат право и сама си намери истината. Нали знаеш, всичко е възможно всичко, особено днес.
цитирай
18. semtomovi - Брей и как може да ви манипулират сънищата?
10.10.2010 11:24
А интуцията и нея ли могат да ни манипулират?

Извинявай, но аз съм си продрала гъза да работя върху себе си! Ако има кой да ме "манипулира" мене, то е било през 1989 г, когато си напусках тялото на болничната маса и прекарах ППС (Преживяване на прага на смъртта). Ако сте малко поне начетени в тази област, знаете какво се случва с подобни хора. Но тъй като ми изглежда че не сте, то всякакви обяснения са безполезни.
цитирай
19. semtomovi - Не знаех че в БГ ченгетата знаят майчиното мляко на Сульо и Пульо
10.10.2010 11:39
анонимен написа:
Много си заблудена, винаги си оставай вратички и допускай, че може би това което ти изглежда очедвидно е пълна заблуда. един ден сама ще си се смееш на заблудите. .


И как може ченгетата да знаят всичко за Кольо и Больо, за Сульо и Пульо у всяко българско село. От село ходиха поне 100 души и тя и на 100-те е познала.
цитирай
20. semtomovi - )))
10.10.2010 11:41
анонимен написа:
Много си заблудена,... Сънищата ти са манипулирани, вземи прочети малко по въъпроса, пълно е с инфо как може да ти спуснат всичко чрез сънищата и при теб това е повече от очевидно, но се иска време и информация да го съзреш. Вместо да упорствуваш инатливо добре вплетена във внушенията вземи сама провери дали пък другите нямат право и сама си намери истината. Нали знаеш, всичко е възможно всичко, особено днес.


И кой ми изпраща сънищата?
И се е преоблякъл като мъртвия ми дядо? И ми казва неща от мъртвата леля и ме нарича така, както само тя ме наричаше? И ми разказва за болестите й преди 20 години??

Моля Ви, се, Вие сте смешни...
цитирай
21. semtomovi - имаше 2-ма чичковци на село. Те днес са починали
10.10.2010 11:53
Отишли те при Ванга, но по пътя изгладнели. Единия влязъл в 1 овощна градина и си набрал праскови и ял. Когато им дошъл ред у Ванга тя ги извикала по име "Ти (еди-кой си) ела, а на оня дето краде прасковите няма да гледам". Няма как полицията да ги е следила по селата и по дребаците. )
цитирай
22. semtomovi - Глупости на търкалета...
10.10.2010 12:05
анонимен написа:
Много си заблудена, винаги си оставай вратички и допускай, че може би това което ти изглежда очедвидно е пълна заблуда. един ден сама ще си се смееш на заблудите. Сънищата ти са манипулирани.


Да ти изглеждам на човек, който може да бъде лесно манипулиран????
Иди и прочети останалите ми постинги. Манипулираните хора не изобличават манипулатори като мене. Но трябва и баланс и сериозно отношение към някои феномени и явления. Не бива всичко да се приписва на манипулатори. Кой ще ме е "манипулирал" след като съм живяла в абсолютна анонимност. Дори не съм разказвала за тия неща от 1989 г насам. Чак сега прописвам тука. Никой не е и знаел за способностите ми. Просто Ви казвам че след прекарано ППС в Болница ми се отвориха "духовните" очи. То е като да станеш за 1 час друг човек.
цитирай
23. semtomovi - Благодаря
10.10.2010 13:05
estirbg написа:
Ееех, мила приятелко, хайде, прочети всичко, което съм публикувала като започнеш от "Сатана Демаскиран", и после пак ще си говрим! Обещавам ти цял постинг ще напиша по твоя проблем и ще видиш, че грешиш! Но сега съм много , много уморена вече и смятам да приключа този 25 часов и 47 минутен ден!
Приятни сънища и знай, че Бог те обича и ако ти е дал още живот след това, което си преживяла, то е за да научиш Истината и...да не бъде изличено името ти от книгата на живота! Лека нощ и добрите ангели да те пазят от лошите!


Обещавам да ги прочета тия Ваши неща! Аз съм се занимавала с Библията поне на 2 периода през живота ми и ги знам тия неща. Но тъй като собствените ми преживявания са в разрез с догмите там, се амбицирам да я изследвам доста по-задълбочено и да я поставя дори нея под съмнение. Поставям всичко под съмнение. имено на основата на моето съмнение и слушане навътре (медитация) развивам тия неща. А не защото съм лековерна. Тъй, че и Библията не я приемам за "чиста монета" докато не си докажа фактологията й.

А Вие, ха ха ) когато един свещеник започва да гледа като врачка ситуцацията е повече от сериозна! ))

А на Вас известна ли Ви е практиката към някои български манастири, че назначават на работа собствени "врачки" днес значи?
цитирай
24. анонимен - Да
10.10.2010 18:32
Вие сте типичнен случай на човек, който не е в състояние да разбере, че е манипулиран отвсякъде. Перфектната манипулация е точно тогава, когато си сигурен, че точно при вас е няма. Рано или късно ще го разерете.
Междудругото въобще не си въобразявайте, че можете да бъдете анонимна, по никой начин не може да стане това, а четенето на мисли вече е фасулска работа.
Спускането на сънища, още повече. Вместо да четете какви ги работи Бат Бойко вземете изучете по-подробно методите на манипулацията, просто защото ще ви бъде полезно на вас. Впрочем интуицията също може да бъде манипулирана, но по-трудно, за по-лесно направо я ликвидират и за това си имат методи за блокаж на третото око. Абе вие какво четете и къде, явно не сте наясно с вече класически станали, методите на майнд-контрола ?
Аз не ви пиша, за да ви упреквам, а за да ви насоча да гледате в правилната посокоа, пробвайте, може и да не съжалявате.
Фактът, че всяко несъгласие с вашите идейки ги приемате много на нож, също говори за сълно влияние отвън. Рядко си давам толкова труд да пиша за селско дете, защото имам много особено мнение по въпроса и както винаги се потвърждава. Толкова по-зле за вас. Жалко, но факт. От селяндур профет не може да стане, ясно е.
цитирай
25. semtomovi - държави като Гърция, Унгария и България са селски култури
10.10.2010 20:23
анонимен написа:
Вие сте типичнен случай на човек, който не е в състояние да разбере, че е манипулиран отвсякъде. Перфектната манипулация е точно тогава, когато си сигурен, че точно при вас е няма. Рано или късно ще го разерете.
Междудругото въобще не си въобразявайте, че можете да бъдете анонимна, по никой начин не може да стане това, а четенето на мисли вече е фасулска работа.
Спускането на сънища, още повече. Вместо да четете какви ги работи Бат Бойко вземете изучете по-подробно методите на манипулацията, просто защото ще ви бъде полезно на вас. Впрочем интуицията също може да бъде манипулирана, но по-трудно, за по-лесно направо я ликвидират и за това си имат методи за блокаж на третото око. Абе вие какво четете и къде, явно не сте наясно с вече класически станали, методите на майнд-контрола ?
Аз не ви пиша, за да ви упреквам, а за да ви насоча да гледате в правилната посокоа, пробвайте, може и да не съжалявате.
Фактът, че всяко несъгласие с вашите идейки ги приемате много на нож, също говори за сълно влияние отвън. Рядко си давам толкова труд да пиша за селско дете, защото имам много особено мнение по въпроса и както винаги се потвърждава. Толкова по-зле за вас. Жалко, но факт. От селяндур профет не може да стане, ясно е.


В това няма нищо срамно. От селото идва месото, млякото, вълната, зеленчуците и плодовете. Освен това моето село е най-красивото в България. Всички от там сме големи патриоти. Не си го даваме за никакви градски "дупки" ) Преди 100 години нали знаете София и Варна с по колко къщи са били? Хайде да не ги броиме сега! )

Ами аз не претендирам да съм национален или международен "профет"! Познавам си до толкова да си помагам на себе си и на близките ми хора, на приятелите ми (в момента приятелка ме моли да й помогна за детето). Всеки се простира според дарбата си.

Съжалявам, г-жо Надежда, но не мога да си подменя Биографията по ваше желание. Не мога да купя Вашите теории и Вашите биографии. Вече осми или девети път се опитвате да ми "продадете" нещо, което НЕ Е мое. Това за което се отнася в нашия случай е описано в блог-а. Дарбите си човек не може да подмени за Вашите собствени дарби. Всички сме уникални като личности. Всеки се развива по свой си път.
В Шведското общество няма майнд контрол, повече от това, което поднасят медиите. Но и това ни стига тука. Ако в Швейцарското общество Вие самата сте жертва на "майнд контрол" - моля споделете! Ще ми бъде безкрайно интересно да науча какво вършат там и какво Ви се е случило.

цитирай
26. semtomovi - Ясновидството не е нищо ново в България. Имаме много къдърни ясновидци. В Швейц не е ли така?
10.10.2010 21:43
Няма народ, който да има толкова ясновидци като българският.

В България има много ясновидци.Това е добър признак.То показва, че Духът работи в България.

- Това е от постинга ми за Петър Дънов. Това са негови мисли.
цитирай
27. bogolubie - Мария,
10.10.2010 22:01
едва сега видях останалите коментари. Искам само да ти обясня, че не класифицирам близките ти като зли духове. Цитирах ти словото на Бог, като исках да обърнеш внимание, че има само два пътя: към мъртвите или към Бог. Смесено положение няма. Но не беше редно да не цитирам целия пасаж дословно. Все пак мъртвите наистина не могат да ти помогнат, а Бог може, защото Бог пише и Бог отписва. На друго място в Словото Божие пише, че който уповава в човек, е проклет, а който уповава в Бога , е благословен.
Освен това, Господ Бог не съсипва здравето на човек, за да го направи свой пророк, както е случая с Ванга и много други. Съжалявам, че ти се наложи да се отбраняваш, но точно, защото ти желаем доброто, си отделяме от почивката, за да ти кажем това, което вече знаем. Ти не си длъжна да ни вярваш. Дори Бог не ни налага това. Той ни дава напълно свободна воля, за да заслужим справедливо своята сетнина. Наистина ти не си виновна за придобитата дарба. В библията е писано, че в последни времена мнозина ще сънуват сънища, но повярвай на Всемогъщия Отец, че общуването с мъртви е мерзост за Него. Това е начин да се величаят, почитат и следват низши духове, чиято цел наистина е да ни погубят. Не се обиждай, не се и отчайвай, има избавление чрез пост и молитва. А сънищата и съновиденията от Бога са с цел поучаване и наставляване, за да бъдем подпомогнати в духовното ни развитие. Но, това е друго нещо. Дадени са много примери в Стария завет, но те са ясно свързани с личността на Бог, Който е вездесъщ и всемогъщ, и любящ. Ако строго изисква нещо от нас, то е, за да ни предпази от злото, което ще последва при грешния ни ход и погрешно даденото от нас доверие, не там, където трябва. А що се отнася това, че си от село, ще кажа, че ние от село сме наистина благословени, защото във всяка тревичка и във всяка животинка се вижда истинския живот, даден от Бог, а не от пригодения от човека живот. Всяка пролет сеем, засаждаме, за да прояви Бог силата си в израстването, та да берем и се наситим с благата Му.
С обич в Христа : ЕСТИР !
цитирай
28. semtomovi - За Бог не споря
10.10.2010 22:20
само казвам, че Библията ни ограничава интелектуално. Против което съм. Понеже съм любознателна. И не обичам забрани и догми дори от свети хора! Аз съм за абсолютната свобода!

И друго, госпожата след Вас ми говори за зомбиране, кара ми се, че едва ли не си налагам мнението. Напротив. Не искам да Ви натрапвам мнението си. Но искам да Ви накарам да мислите. Без Библията. И без Конспирационния сайт - без интернет.

Помислете си и двете какво ще остане от Вас, ако Ви се отмъкне сигурността на Интернета и на Библията??? Ще приемете ли промените у Вас на един живот без Нет и без Библия??

Понеже откривам ужасна зависимост и у двете ви. Но тука не е мястото да гледам на чужди хора. Макар че ако поискам и това мога.
цитирай
29. semtomovi - Естир, а кои сте "Вие"?
10.10.2010 22:26
ако смея да попитам? Знаете ли колко много християнски църкви и течения има? Те дори не контактуват едно с друго?

А, селото ни е много хубаво. Все новобогаташи софиянци изпокупиха къщите му. Значи има за какво да бият път от София чак всяка събота ) Няма мегдан за срам. На село е Раят на земята. И затова сме такива селски патриоти всичките.
Скоро и Интернет ще придобиеме. И после.. .няма излизане от Рая на земята. )

Забравих че съм на 4000 км от Бг Вие пък се срамувате от Село. Тука само най-заможните шведи живеят на село и всеки се срамува да каже, че живее в град. Щото в града живеем бедняците, париите, гаврошовците. Точно обратния менталитет имаме.. затова като кажеш че си на село, всеки швед ти завижда.

На село е хубаво - зареждам си батериите там, спя като къпана и сънувам по-лесно моите профетически сънища и получавам какви ли не контакти.

И живота е по-близко и виждаш колко е крехък, до вчера скъпи ви хора и гадинки мрът пред очите Ви без да можете да направите нещо за тях... (Това в града не го виждаме зад 4 стени). Ставаме по-човечни и там се работи освен това къртовски, няма здрав няма болен... суров но сладък живот. Абе Раят си е Рай. За завиждане сме си и това си е!)
цитирай
30. semtomovi - Г-жо Естер
10.10.2010 22:47
"или мъртвите или Бог. средно положение няма" - казвате.

Вие, като почине ваш много близък човек, баща, дете, дядо, баба, майка, приятел, какво... махате с ръка и го отписвате?

Не мислите ли за тоя човек повече????

Знаете ли колко сънища има от моя край дето умрели са се явявал на сън на непознати хора за да измолват разни неща от роднините си, само и само за да ги упоменат тия хора и да ги почетат, да си "спомнят за тях" (упоменат), защото са ги отписали.

А аз не мога така. Аз уважавам мъртвите все едно са живи. Дори са ме пращали по разни мисии при техните живи роднини да предам това и това.
цитирай
31. semtomovi - Човек трябва да е благодарен за всичко положително!
11.10.2010 21:24
Естир,
1. Опитвате се да обясните на човек имал ППС че "няма задгробен живот"??? Именно тука не мога да се зарибя, защото на собвтвен гръб съм го изпитала че ИМА И то какъв!
2. Темата за отписаното в Библейския текст "прераждане"... много спорен въпрос.
3. Вие да живеете в нашата полицейска държава където сте под постоянен страх и чиито учреждения и отделни влиятелни лица водят постоянна гражданска война против чужденците и да не знаете всеки нов ден какви лоши клопки и изненади носи на децата Ви и на вас - и Вие да сте развили такива способности. Нямате друг избор освен да развиете до дарба интуицията си. Всичко е от зор! Интуицията и сънищата ми са ми спасявали живота и живота на децата ми! Без тях отдавна да сме трупове. Помагала съм си и не мога да се оплаквам и мърморя, щом си развил нещо което ти "помага". Защо да съм недоволна?
цитирай
32. semtomovi - Защо сте толкова агресивни към Ванга...
13.10.2010 23:32
.. та нали тя е Пътя към Библията за повечето българи днес?

С цитатите ви от библията барикадирате всеки мой опит да измъкна някой и друг аргумент или доказателство от Банката на спомените ми. Като че ли Ви е страх от аргументи? То има ли смисъл, тъй като всички сме от Дявола, ние, родителите ни, децата, дори планетата ни е от и на Дявола...?
цитирай
33. semtomovi - Вие каквото и да кажете, аз искам не искам боравя с нещо на което са му дали
13.10.2010 23:34
името "Акашови записки" хората с подобна и по-силна дарба преди мене. А какво казва за тях вашата Библия?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1441987
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930