Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Декември, 2017  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
07.03.2008 10:13 - Много отдавна - на DVD!
Автор: jones Категория: Технологии   
Прочетен: 9618 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Епизод 211

Богота, Колумбия
1957



Някога бяха казали, че ако индианците от Южна Америка са отглеждали пшеница вместо царевица и са имали коне вместо лами, историята на Света сега нямаше да е същата. Но нашият живот е твърде кратък, за да видим, как се променят нещата около нас и как се променяме самите ние. Същите тези индианци уж предсказали, че краят на нашето статукво - каквото е в момента - скоро ще настъпи. Въпрос на броени години преди да се извърти Големият цикъл. 

image

Ако това е вярно, какво ще се случи с нас? Космическа катастрофа или нов етап в цялостното човешко развитие? Ще изчезнем или ще се променим? И ако ще се променяме, как ще стане това? Може би в гените ни нашият Създател е заложил някакъв "ключ", който ще се превърти в точно определен момент и ще отвори пред нас вратите на нова ера. Сигурно точно както в компютърните игри - щракваме с пръсти и "ъпргрейдът" е готов - изведнъж получаваме пълен достъп към нови цивилизационни хоризонти. 

image


Може би ще придобием немислими до момента способности, ще станем свръхчовеци - гениални, със суперсили и качества... но пак ли ще зависи от нас, за какво ще ги използваме? Дали ще изградим "Новия Йерусалим" или ще унищожим Земята подобаващо зрелищно.

image

Някой, някога далеч преди нас, живял сред онези индианци, като че ли вече е минал през подобни модификации. Един малък каменен диск, чиято възраст е трудно определима, показва като че ли различни етапи от ембрионалното развитие на човека, а защо не и ключ към генетичните му подобрения. Стига четящият диска, да знае какво и как да гледа, камъкът може да си остане просто камък, но може и да се превърне в дискета или в цял Blu-Ray с нагледна информация... От чия ли колекция е изпаднал?

image

Някой, някога преди нас е знаел, какво предстои. И въпреки това не се е спасил. Знанието е останало изгубено и ние сега тепърва го преоткриваме. Какви са шансовете ни този път да оцелеем? Ако утре изведнъж се събудм суперчовеци (ако въобще се събудим), ще бъдем ли готови да използваме силите си? Или ще се държим като примат с ядрено куфарче в ръцете - с достатъчно дълго заиграване с копчетата, все ще уцелим правилната комбинация...




Гласувай:
0
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nakom - Колко полезна информация Джоунс
07.03.2008 10:48
благодаря ти че я сподели с нас, и ни обогати по този начин
цитирай
2. jones - Така е...
07.03.2008 11:21
... Нейкъм! Всички знаем, че при теб еволюцията отдавна е приключила... помагаме, с каквото можем!
цитирай
3. dadide - "Какви са шансовете ни този път да оцелеем? "
07.03.2008 11:41
Зависи как виждаш чашата с вода. В случая песимизмът ми взима надмощие.
цитирай
4. dimsum - Jones,
07.03.2008 11:52
Ами как е намерена таз дискета?Каменна ли е?Тая дупка за носене на вратът ли е,че не се разбира колко е голямо това? :))
цитирай
5. jones - Не знам...
07.03.2008 11:59
... как е намерена, само знам, че се приема за автентична. Мисля, че не е по-голяма от тротоарна плочка. А отворът би могъл да има много предназначения, включително и това, което ти казваш, макар че дискът би тежал, ако се носи на врата.
цитирай
6. dimsum - Щото
07.03.2008 12:37
съм го виждала в един филм-Heroes(the f)
цитирай
7. timmyd - хм,
07.03.2008 13:01
Наистина много интересно. Представени са двойки - мъж/жена, а другите фигурки сякаш са в лабиринт. На мен това ми прилича на част от нещо по-голямо-по-голяма картина, която обаче се променя при завъртане на частите...
цитирай
8. jones - F-чето...
07.03.2008 13:15
... е от тв-сериала "Heroes". Всеки който е фен на сериите, го знае. И всъщност представлява стилизирано изображение на ДНК-веригата.
А горните мнения за диска са правилни според мен. Както и мнението на timmyd е интересно - дискът би могъл да е копие на някакво по-сложно техническо средство.
цитирай
9. dimsum - до timmyd
07.03.2008 13:24
Че защо ако е техническа част да има такива детайлни рисунки?По скоро е нещо с образователен смисъл и значение,ерго капацитета на древните хич не е за подценявка-ясно виждам ембрион тука..
цитирай
10. timmyd - :)
07.03.2008 13:45
Не техническа част, а част от по-голяма картина, която се променя, ако се завъртят съставките й. Какъв пример да дам - нещо като пъзел, но като му се завъртят съставните части в различни посоки пак се получава образ, но друг. Та и тези дискове на мен на това ми приличат - може и самостоятелно да се разглеждат, но може да са и част от по.голямо нагледно средство.А за другата версия - че може би образът копира нещо видяно. Гледах преди години едни интересен научнопопулярен филм- в него изследователите се занимаваха с племе из Амазонка май беше. Онези не бяха виждали самолет дотогава, но това не им попречи да изработят един такъв от слама и да го поставят на лично място в селото.
цитирай
11. jones - Да...
07.03.2008 13:54
... това се нарича "карго култ" - издигат паметници на самолетите, от които им е хвърляна храна.
Имах предвид, че дискът може да е копие на някакво друго техническо средство, което е изобразявало например ембрионалното развитие на човека. Все едно да си издялаш на една плоча слайдовете от PowerPoint презентацията си. :)
цитирай
12. dimsum - Eto..
07.03.2008 13:59
http://www.world-mysteries.com/sar_7.htm

самолет ли е де? Аз мисля че е...
цитирай
13. jones - И аз така мисля.
07.03.2008 14:15
Тези, които приемат статуетките за модели на самолети използват именно днешните карго култове като аргумент в своя полза. Останалите учени, които са по-голямата част - наричат тези статуетки зооморфни - т.е. изображения на птички и насекоми.
цитирай
14. nakom - Няма проблем Индиана ;-)
07.03.2008 16:01
дано при теб скоро започне, че е крайно време.Кои години ти станаха
цитирай
15. jones - При мен...
07.03.2008 16:17
... както се казва "не е от годините - от километрите е". Стара, бита карта съм аз. Но съм убеден, Нейкъм, че светът ще е по-красиво място, ако оцелеят повече брънки от ТВОЕТО ДНК! ;)
цитирай
16. nakom - И аз съм убеден
07.03.2008 16:44
колкото по-малко фенове принасящи човешки жертви "на ицо" останат да приказват глупости , толкова по-малко ще си късаме нервите
Но не ти личи да си бита карта.Виж как превземаш "избрани".Интересно ми е дали пушиш лула.Много би допринесла за образа ти на мъдър заслужил изследовател
цитирай
17. merita - Интересна информация за размисъл ...
07.03.2008 21:23
Интересна информация за размисъл ни предлагаш.
Що се отнася до това , какво ни предстои то аз вярвам , че ни предтоят интересни и не много радостни събития.В Библията има достатъчно пророчества , които ни насочват и ни дават информация за посоката на събитията , които престоят.Създателя ни обаче ние разкрил основната си цел за нас.Да бъдем такива , каквито първоначално ни е замислил-СЪВЪРШЕННИ!
Поздрав!
цитирай
18. pach - Цикълът се затваря
12.03.2008 09:35
тия дни (:-)))) ) , но това не е краят .Да някой в древността са знаели какво ги чака и това не ги е спасило - ама не тяхното спасение е било целта.Те просто са знаели продължението в следващия цикъл.И дали не са се спасили???Има твърдения , че част от човечеството е на прага на петата раса (да не се бърка с политика и разните -изми) .
Петата раса е нов , по-висок етап в развитие на комплекса наречен човек . Казвам комплекс , защото става въпрос за физическо , духовно , земно , небесно и т.н. развитие на ...комплекса от човешки индивиди + планетата като един жив организъм с цялата си флора , фауна , материални вещества , физически закони, място във вселената и т.н.
Спасението на човешката раса не е от първостепенно значение във измеренията на вселената - енергията не се губи , тя само се трансформира...
Ние само сме поредния инструмент , или брънка от веригата в процеса на развитие на Планетата земя.
Колкото по - осъзнаем нашата нищожност (спарвка Стив Хокинс) толкова по-лесно бихме живяли възприемайки света около нас и в нас.
Това всъщност май са знаели древните , които от наша гледна точка не са оцеляли .
Всичко е въпрос на гледна точка!!!
Ами ако са оцеляли ????
цитирай
19. jones - Вълнуващи коментари...
12.03.2008 10:00
... сте написали. Очевидно темата ви вълнува и сте се интересували не от вчера по тези въпроси. Прекрасно!
цитирай
20. atman - Здравейте, и аз да си кажа мнението. ...
12.03.2008 11:25
Здравейте, и аз да си кажа мнението.
Идват години на разцвет, а не на погром. Някой спомена за петата раса, няма значение как ще наричаме тези хора, но е факт че ги има. Всъщност това не са някакви супер развити или супер интелектуални или пък със супер сили хора. Това са обикновенни хора които срещате всек ден, но все пак се различават с нещо малко от останалите. Тези хора аз ги наричам търсачи, търсачи на истината. И като такива те вече са по-различни, като хората написали тези коментари.
Напрактика какво се случва в нашето съвремие. Еволюция, определено така може да се нарече. А в какво се изразява тази еволюция, ами в това че е дошло времето в човека да се сабудят вътрешните му духовни качества и енергии. Тази енергия която е съществувала в спящо състояние у човека и сега се пробужда има много имена но на санскрит се нарича Кундалини. Древните народи са знаели за нея и са ни оставили много скрити послания. Виждали сте я на много места като спирала например. Интересното което става при сабуждането на тази енергия освен, че подхранва енергийните центрове по продължение на грабначния стълб, е това че тя се свързва с централната ни нервна система и започва да проявява или показва на физическо ниво в какво състояние са намират нашите енергийни центрове. Това става с различни усещания по върховете на пръстите или дори по самото тяло на нивото на определените центрове.
Представете си цялата картинка така. Цикалът се затваря и може да се каже, че се свива, т.е. различните светове имам предвид различните измерения започват да се сабират в едно. По съсщия начин това рефлектира и в човека като различните му субстанции или части от които човек се състои, различните енергии или тела, започват да се обединяват в едно цяло. Другото много важно нещо което се случва, е че чрез тази енергия в нас се пробужда последния енергиен център на върха на главата с който се свързваме със всепроникващата сила на Любовта около нас. И започва да се проявява т.н. Колективно съзнание. Дошло е времето хората да станат едно колективно същество. Това аз наричам еволюция, и тя се слува в момента.
Най открито ви споделям че вече от четири години се занимавам със Сахаджа Йога, и вече съм тръгнал съзнателно по своята патека на еволюцията. Не е толкова трудно човек да даде старт на своята вътрешна индивидуална еволюция.
Няма да ви разказвам с подробности за Сахаджа Йога всеки сам може да се запознае с нея в интернет има достатъчно информация по темата.
Но ви предлагам също преди да се изкажете било то положително или отрицателно потърсете информация или ако имате възможност поговорете с някой Сахаджа Йоги.
Благодаря и само така jones много ми харесва всичко за което си писал искрено ти се възхищавам и подкрепям.
цитирай
21. empire - ха
18.03.2008 22:14
Наистина автора на този блог пише много интересни неща :)
Не вярвам в думите ви за разни цикли и още "раси",а в това че хората не сме попаднали в подходяща среда за да се променим към по-добро :)
цитирай
22. vallex - Хмммм... интригуващо...
13.04.2009 01:49
За техническо средство - не ми прилича на такова. Човек, малко запознат с техниката ще забележи, че е нужно огромно въображение - за да бъде приета информацията (фигурите) смислена. Поне в наши дни - единствено човек с неговото въображение би разпознал формите и би ги класифицирал като хуманоид, ембрион, фалос, вагина и т.н.
Почти на 90% съм убеден, че дисковете са предназначени за разглаждане (приемане на информацията на фигурите) от разумни същества.
Твърдя ПРЕДНАЗНАЧЕНИ като изхождам от целта на скулптора, който създава барелеф с най-важното за него значение - творението му да има смисъл за наблюдаващия го.
(Навярно самите изображения на дисковете са били придружени от пояснителния разказ на създателя им, вдпоследствие и от притежателя им - и нататък по веригата)

Тук искам да вметна: прекалено много аналози правим на подобни предмети със съвременни технически човешки творения, с което не съм много съгласен и ми се струва наивно (да вземем например компакт-диска - той е създаден точно така - че да бъде "четен" от оптичното устройство, без никакви излишни елементи или символики, които машината не би възприела)
А и би било по-правилно да изхождаме от гледна точка на техния създател, а не от наша. (Същата грешка правят и туземци като видят самолет - те си мислят, да речем, че това е хвъркато животно, а не осъзнават, че това е машина. И няма как да осъзнаят, след като го пречупват през собствената им призма). Jones, не ми се сърди, но сравненията ти на някои артефакти със ракети-носители да речем използваш същия "капан" - заблуждаващ метод на тълкуване. Това никак не омаловажава съдържанието по хипер-интересните ти постове, които чета в захлас.


Доколкото за символите - исключително озадачаващи са! Като всички други символи, за които липсва конкретна дефиниция/легенда/ речник, които да обозначават точното им тълкуване/разбиране от наблюдаващия ги - те могат да бъдат възприемани по безкрайно много начини: 7-годишно дете - тролчета (без някои от на-важните особености - фалос/вагина по разбираеми причини :) ), триизмерния скенер - сбор от хаотични точки, а котката ми може да види в тях мишки и т.н.

За самите символи... няма какво да кажа :) Моето въображение вижда в диск 1 (долу) мъж (сперматозоид, непосредствено до него!!!!), жена, ембрионален цикъл по външния пръстен(особено първия стадий!!! - вляво от жената), по вътрешния пръстен отляво надясно - вагина, фалос, оплождане, бременност, момиче, момче.(Заинтригуван съм от жабешкото изобразяване на главите им с прекомерно отдалечени очи!!).
За втория диск съм пас - на разпознах почти нищо!

Ако и вие виждате абсолютно същото - имаме (поне минимален) напредък :)
Ако ли не - какво остава да види в тях машина без въображение или пък извънземно разумно същество с извънземно въображение!
Тълкуванията клонят към безкрайност :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jones
Категория: Технологии
Прочетен: 1867999
Постинги: 254
Коментари: 1888
Гласове: 20247